לוזרים

היום דולב בא לבקר בבית הספר וזה היה סופר קול וסופר מהמם וקצת בכיתי כשראיתי אותו נכנס לכיתה שלי. התחבקנו והוא הריח קצת כמו החורף ולא רציתי שהרגע יגמר אבל כל הבנים התנפלו עליו כאילו היה איזו כוסית שלא ראו מעולם. התגעגעתי לעיניים שלו. כאלו עמוקות וכחולות עד שהאוקיינוס עצמו מקנא. ברחנו יחד למועצה בשיעור ספורט ודיברנו על הכל ועל כלום. הוא באמת בחור נפלא, ואיזה טעם במוזיקה, ואיזה טעם יש לשפתיים שלו.

 

אני חושבת שיש מורה חדש לאמנות. הוא ממש מהממי ונועל סנדלים שאני רק יכולה לחלום עליהם. יש לו קצת קיץ בזקן וקעקוע של סט מברשות על הזרוע. הוא עבר לידי היום עם פרח בכיס חולצתו המשובצת מכופתרת, ונראה לרגע כאילו האביב הגיע. אין ספק שהוא גרם לחיוך חמוץ שלי לברוח החוצה. הוא מסתובב הרבה ליד הסטודיו וראיתי אותו מסדר את צבעי האקריליק לפי גוונים. ומצד שני, אני חושבת שאני מאוהבת בחבר של המורה הנוכחי.

 

היום היה יום טוב. הימים האחרונים היו קשים לעיכול, אבל הכל מאחוריי. אני לא רוצה לדבר על מה שקרה ואני לא רוצה להתעסק בזה. אני נועה והוטרדתי מינית כשהייתי קטנה. זה הכל, כאן זה נגמר. לאחרונה הראש שלי מוצף בזבל שכנראה ולא קברתי עמוק מספיק, אז החלטתי לעשות מקבץ של כמה דברים טובים שקרו לי/נאמרו לי בזמן האחרון: אורי בראונר כינורות (UBK) עשה לי לייק על תמונה באינסטגרם ואני מוכנה להשבע שכמעט התעלפתי מהתרגשות./ ליאור אמרה לי שהתחת שלי הכי יפה בשכבה ושהוא עגול וסקסי וזה שימח אותי נורא./ מיה ועמית (!!!) אמרו לי שהטעם שלי במוזיקה ממש משובח ושאש עליי שאני שומעת סוניק יות'./ הכרתי את תומר./ יואב הזמין אותי להופעה של המפשעות. אמנם סרבתי להצעה אבל נחמד היה לדעת שהוא חשב עליי בתור חברה מלווה להופעה של להקה שהוא מאוד מעריך./ ישבתי עם אביב באחת החופשיות שלנו בדשא ודיברתי איתה על אוננות. היא הייתה כל כך מובכת שזה היה לגמרי precious./ שיפ' שלח לי תמונה שלו עירום מהמקלחות בבית הספר סבבי.

 

אבא אמר לי שהיום כשהוא פינה פגרים ממעבדות הוא חשב עליי.

רומנטי.

29 מחשבות על “לוזרים

  1. יש לך ביצים כשאת באה ביציאה כזו, "הוטרדתי מינית כשהייתי ילדה". מצער לשמוע ומצער לדעת שיש אנשים שמסוגלים לעשות דברים כאלה, אבל תשקמי את עצמך לאט. הכל יהיה בסדר.

    יש לך מקלחות בבית הספר?!?!?!?!?!

    אהבתי

כתיבת תגובה