יואב מנגן לי על פעימות הלב

יואב הכיר לי להקה נהדרת בשיעור היסטוריה ועכשיו כשאני שומעת אותם אני חושבת עליו נון-סטופ, וזה אולי הדבר השנוא עליי בעולם, להתחבר ללהקה כל כך טובה ולא להפסיק לחשוב על מישהו כשהמילים של השיר והצלילים של הגיטרה והמכות על התוף זורמים אל תוך האוזניים במין ריקוד כזה כשהתווים מרחפים סביבי באוויר. זה נוראי, באמת, אם כמה שזו הרגשה ממש מרגשת, אני פשוט שונאת אותה, כי אחר כך כשאותו הבחור שובר לי את הלב או שאני את שלו, הלהקה נהיית גרועה יותר ויותר עם כל צליל ותו שזורם לי אל תוך האוזן ופתאום נורא נורא קשה לשמוע אותם, אפילו כשפעם הם היו הלהקה הכי טובה בעולם והכי אהובה עליי, ואז ככה סתם הצלילים האלו נהיים צלילים מבוזבזים וזה קצת חבל ואפילו מעט עצוב.

 

אבל באותו הזמן זו הרגשה כל כך מתוקה כי בכל פעם שהשיר האהוב עליי-עליו מתנגן ונוזל דרך האוזניות אל תוך האוזניים שלי, כל מה שמציף אותי מבפנים זה רק אותו הבחור שהכיר לי אותם וכל מה שמרחף לי בתוך המוח הריק מזיוני שכל זה הוא, וכל מה שאני מחייכת בגללו זה הוא והכל זה הוא וזה הוא כל הזמן וזה רק הוא והוא ואוף.

 


 השיר שלי ושל יואב

 

"יש משהו ממש מרגש בלשמוע שיר בפעם הראשונה אבל הממש ראשונה ולא רק החצי ראשונה, את יודעת. זה כאילו להתרגש ממש מחדש משום דבר באמת וזה כל כך יפה שאת לא יודעת אף פעם למה לצפות כי זו הפעם הראשונה. נועה, אני אוהב פעמים ראשונות ממש." והוא מסתכל עליי והעיניים שלו החומות האלו שבגללן כל מה שאני רוצה זה לטרוף אותו נוצצות כמו מים שקרני השמש מלטפות אותם והוא כל כך מתרגש ואני מתרגשת מהחיוך שלו ומהמילים המקסימות שיוצאות לו מהפה כמו שיר קצרצר. יואב מנגן לי על פעימות הלב.

 

 

(ובלי שום קשר לפוסט, המון המון תודה על התגובות הנעימות מהפוסט הקודם. אני מעריכה את זה, באמת. תודה).

 

עריכה/16.11

אתמול הייתי במסיבה שהשכבה שלי ארגנה והיה פיצוץ כאילו באמת היה פיצוץ בחיים לא נהניתי ככה ורקדתי כמו חיה לקצב המטורף של המוזיקה העוד יותר מטורפת ושתיתי מיליוני שוטים של פידג' לא טעים וודקה זולה כמעט כמוני בטעם של אציטון ויואב כל הערב פיזז מאחורי ודאג לי כל כך וכשהייתי שיכורה הוא היה שם בשבילי ובכל הפעמים שהוא בדק אם אני נושמת ואם אני בסדר נאחזתי בו חזק כל כך כאילו הוא הדבר היחיד שמחזיק אותי חיה והוא אחז בי חזרה ולא נתן לי ליפול. "נועה אני מפחד עלייך ממש, אני דואג לך, אם את אוהבת אותי תפסיקי לשתות" והוא היה שם בשבילי, הוא באמת היה שם בשבילי. אני חושבת שלא הצלחתי שלא להתאהב בו עוד קצת ועוד קצת. יואב אני אוהבת אותך יחתיכת כלב תבין את זה כבר בוכה

 

(והתמזמזתי עם מישהו ממש בטעות, זאת אומרת, לא הייתי מפוקסת בכלל ולא ידעתי מה אני עושה, אז הוא ניצל את ההזדמנות ודחף את הלשון שלו לפה שלי וזה היה ממש מגעיל והיה לו טעם נורא של סיגריות והוא היה כזה מסטול אז פשוט ניסיתי להזיז אותו ממני אבל הוא נתלה עליי והמשיך לנסות ולנשק אותי עד שחבר אחר בא והעיף אותו ובכלל מצאתי את עצמי בבוקר במיטה של אסף עם האנגובר מטורף וכוס קפה)