מודולציות

המוזיקה חייבת להיות רועשת מהרעמים המוזיקה חייבת להיות רועשת מהרעמים המוזיקה חייבת להיות רועשת מהרעמים המוזיקה חייבת להיות רועשת מהרעמים המוזיקה חייבת להיות רועשת מהרעמים המוזיקה חייבת להיות רועשת מהרעמים המוזיקה חייבת להיות רועשת מהרעמים המוזיקה חייבת להיות רועשת מהרעמים המוזיקה חייבת להיות רועשת מהרעמים המוזיקה חייבת להיות רועשת מהרעמים.

 

\\

חשבתי עליך הרבה, חבל שלא יצא לנו לדבר. אני מתגעגעת אליך. אני מאוד מתגעגעת לחום גוף. לא ישנתי שלושה לילות ואני מרגישה את המוח שלי הופך לעיסה. נרדמתי בשיעור תנ"ך והתעוררתי מסיוט. זה כאילו שברגע שאני עוצמת עיניים הכל נעשה רע יותר. אני שונאת כשנהיה קשה לנשום וכל הגוף רועד. אני גם שונאת לכתוב כשאין מילים, אבל כואב לי. העיקר שלא הלכתי מכות בבית הספר, נכון? בני זונות. אני מרגישה מאוד לבד והפסיכו לא נעימה לי. אל תגידו שלא הזהרתי אתכם. זה נהיה קשה מדיי.

 

 

השמיים נראו כאילו זה סוף העולם.




 

אני מאוד כועסת ושונאת היום.

 


 

 

ואם לרגע חשבתי שהסיוטים פסקו:

נחנקתי במיטה ויצאתי מהגוף שלי. ראיתי את עצמי נאבקת על הסדין הכחול. בסוף וויתרתי. זה העציב אותי, לראות את המוות שלי. גם כשיצאתי מעצמי לא הצלחתי לנשום. קמתי בשבע חמישים ושתיים מדפיקות על הדלת. בשבע חמישים ושתיים ההסעה יוצאת, אז וויתרתי גם פה. הצלחתי לישון קצת, אבל הרעמים והסיוטים העירו אותי כל הזמן. קיבלתי מחזור. פחות כואב יהיה לעבור לובוטומיה. 

44 מחשבות על “מודולציות

  1. את נהדרת בעיניי, גם עכשיו. השמיים בהחלט נראו קצת כמו סוף העולם, אבל תראי איזה יפים הם. יופי כזה לא יכול לתאר את הסוף. זו בסך הכל תקופה קשה, וגם היא תעבור. לאט לאט יקירתי, בסוף תקומי על הרגליים.

    אהבתי

      • את לא מבינה? זו סביבה רעילה, ואני לא רוצה להיות במקום כזה כל יום. לא כשאני הבת זונה הזאת מאיימת עליי בכל פעם שניא רואה אותי ואביב מפיצה עליי שמועות מאחורי הגב כי לילדה המזדיינת הזאת אין בייצים לדבר איתי פנים אל פנים וכי כל דבר שם מזכיר לי אותה. אז וואלה, לא בזין שלי לבוא לבית הספר ולחתוך ולחתוך ולחתוך כי לא טוב לי שם וכי אף אחד שם לא יודע על קיומי אז לא תודה, לא רוצה לחיות בסיבה כזו רעילה. אצטרך לעשות את יב׳ שוב? אחלה, לפחות לא אצטרך להיות ים השכבה שלי.  

        אהבתי

      • "לא כשאני הבת זונה הזאת מאיימת עליי בכל פעם שניא רואה אותי"
        משפט לא ממש מובן 

        אהבתי

      • ורציתי גם להגיד שאת יכולה לסיים את י"ב בבית ספר אחר
        או לדחות את הצבא בשנה ולהתחיל את י"ב מחדש בשנה הבאה רק בשביל שיהיה לך את כל הבגרויות 

        אהבתי

      • אני, כאילו annie זה השם של המנהלת שכבה שלי. היא השטן בהתגלמותו ואני מפחדת ממנה. מאוד. כל פעם שהיא רואה אותי היא מאיימת עליי ונוצאת סיבה אחרת לצעוק עליי, אז… לא בזין שלי. 

        אהבתי

      • חשבתי על זה. אני בכל מקרה לא עושה צבא. אבל אני לא יודעת. מה שחשוב לי שיחתמו לי על 12 שנות לימוד, לא הבגרויות. אבל אני באמת לא יודעת מה יקרה ומה יהיה. בינתיים ממש אין לי כוח לישון שעה בלילה וללכת לבית הספר. 

        אהבתי

      • אהההה עכשיו הכל ברור 
        פשוט במשפט שרשמת בהתחלה זה נראה מוזר

        למה את לא עושה צבא? ומה עם תחליף(שירות לאומי וכלמיני אחרים)?

        כן התכוונתי בעיקר ל12 שנות לימוד
        אבל עדיף לך לפחות את השנה האחרונה שנשארה לך להעביר במקום שיהיה לך יותר נחמד בו
        כי הינה לא נחמד לך שם ואז את לא מגיעה ואת מפספסת חומרים שאחר כך יהיו בבגרויות
        וגם אם תמשיכי להבריז מידי פעם(יותר ממידי פעם) מהבית ספר אז לא בטוח שיחתמו לך על ה12 שנות לימוד
        אז אם את רוצה לסיים את ה12 שנים אז עדיף להמשיך אותם במקום אחר שיהיה לך יותר טוב בו וככה החצי שנה הזאת תעבור לך מהר יותר וביותר נחמד

        ולמה את חותכת כשאת בבית ספר?

        אהבתי

      • כל כך הרבה שאלות.

        אני לא עושה צבא כי קיבלתי פטור גם על נפשי וגם על פיזי (כשהלכתי לצו הראשון לא יכלו לבנות לי פרופיל בגלל הבעיה הפיזית). התחליף האידיאלי הוא שירות לאומי, אבל אני מפחדת מאוד לעשות את הצעד הזה כי זה אומר להכנס למסגרת חדשה ואנשים חדשים. 

        אני לא יכולה לעבור בית ספר עכשיו. אני מודעת למצב ואני יודעת שיכול מאוד להיות שלא יחתמו לי על 12 שנות לימוד, אבל זה קשה כל הסיפור הזה. השבוע הייתי יומיים מתוך חמישה ימים בבית הספר, ובאחד מהם הלכתי רק כדי לעשות מבחן. המצב גרוע, אני יודעת, אבל אין מה לעשות. אני לא מתכוונת לעבור בית ספר כי אני נמצאת באותו המקום מכיתה ז’ ואני מכירה את כולם, ולהתחיל מאפס במקום אחר נשמע לי כמו סיוט. אם אצטרך לעשות את יב’ שוב כנראה אתחיל בבית ספר אחר, אבל לעבור עכשיו זו לא אופציה.

        אהבתי

כתיבת תגובה