לא על יואב

לבשתי שמלה. אולי כדי להרשים אותך, אולי כדי להרשים אותי. לא האמנתי שאני עומדת לפגוש אותך בארבע בבוקר. לא האמנתי שיהיה קר. לא האמנתי לדבר שאמרת ובכל זאת יצאתי אלייך בארבע ודקה. זוכר שכתבת לי שאתה עלול להתאהב בי? אני זוכרת. אני זוכרת כל חיוך וכל סיגריה שגלגלת וכל הבזק של אור מלאכותי על העיניים הכל כך, כל כך אמתיות שלך. טבעתי. שקעתי. נחנקתי. השיער הקצוץ שלך הרטיב אותי ואתה ביקשת לשכב על ירכיי. לא ידעתי מה לומר, אבל נשכבת בכל זאת, ובהית לי אל תוך העיניים וקראת וקרעת לי את הנשמה בלי רשות, ונשאבתי. ידעת מי אני ומה אני אוהבת בלי להשתמש במילים. רציתי להעביר את ידי בשיערות הבלונדיניות שלך. רציתי ללטף אותך, אבל לא היה לי האומץ והחוצפה שמילאו אותך ורוקנו אותי. חייכת. טבעתי באוקיינוס שהיה קרוב אליי מאיי פעם, אתה. קמת. דאגתי. התיישבת על ידי ועם כף ידך הגברית העלת את שמלתי מעלה וחפנת את הירך שלי. לא ידעתי מה להרגיש. אבל היית לי נעים. אולי בגלל זה לבשתי שמלה. רציתי לגרגר ולגרום לך להתאהב בי, אך דבר זה לא היה כלול בחוקי המשחק. קר, היה קר. חיבקת אותי חזק וצמוד ופחדתי לשחרר, לא רציתי להשתחרר מחום הגוף שלך שהיה לי בית. רציתי להיות מעליך, רציתי אותך בתוכי. למה לא הודעת לי מראש שאתה עומד לשבור אותי יום אחרי? אני לא חתמתי על כל זה. 

 

ואני מנסה לומר לעצמי שאתה רק זוג זרועות בהירות ואצבעות קפואות ועיניים עייפות, אבל הלב החליט שזה לא מספיק. אתה מאתיים ושש עצמות דקיקות, אתה מבין? אני לא. אני לא מבינה איך נתתי לך לדפוק אותי ככה. אתה היית ונשארת הדם הזורם בעורקיי ואני הייתי האבק על נעלייך והלכלוך בציפורנייך. ואהבתי את זה, שמשהו חיי זרם בתוכי. אבל עכשיו אתה תולה את עצמך כל הזמן ואני מתקררת, אבל בעיקר מתגעגעת. אני בוכה הרבה, אתה יודע? בטח שלא. מה זה משנה. "אני מתאהב בך." תודה. חתכתי את קצות אצבעותי כדי שלא אוכל לגעת בך יותר. אתה לא שלי. מעולם לא היית, ולעולם לא תהיה.

 

"אפשר לראות מכאן את כל הכוכבים בגלקסיה." אני יודעת. הם האירו בשבילך וכבו כשהלכת. 

53 מחשבות על “לא על יואב

  1. אמא, איזה צמרמורת

    אתה נראית לי כמו לב ענק ורגיש ומרגיש שמגיע לו הרבה יותר מאיזה עיור שלא יודע להעריך אותך.

    אני מקנאה בך על היכולת שלך לאהוב ככה, לאפשר לעצמך ליפול לזרועות של מישהו אחר ולסמוך עליו ככה עם האהבה שלך. זה ככ גדול וחזק ומדהים, ואני מקוה שאת יודעת את זה.

    איך הייתי רוצה לאפשר לעצמי לתת את עצמי ככה, להיחשף רגשית בפני מישהו ולאפשר לו להיכנס, זה ככ לא ברור מאליו.

    אהבתי

  2. את בעצמך, שמיים מלאי כוכבים, ושאף אחד לא יכבה אותך. רק יאיר עוד יותר. כי זו האהבה שמגיעה לך. ואל תתני לעצמך לשכוח את זה, אפילו לא לדקה.

    אהבתי

  3. אני באמת חייבת להבין איך את מסוגלת לכתוב בכזו פתיחות כשהבלוג הוא לא אנונימי הורגת אותי המחשבה שמישהו שאני מכירה איכשהו יקשר בין הבלוג אליי ואני לא כותבת עם שמות או תמונות או אפילו תיאור של מקרים מהחיים בגלל המחשבה הזו

    אז זהו, וזאת הפעם הראשונה שאני מגיבה אז רק רציתי להגיד גם על הדרך שאת מצליחה להדהים אותי כל פעם מחדש ולשפר לי את היום בפוסט.

    אהבתי

    • כי אין לי מה להסתיר או מה לכסות ושיקפוץ לי כל אחד שמכיר אותי וקורא אותי. אז שאנשים יגלו מה עברתי, יופי. הם ישכחו מזה כשמשהו מרעיש אחר יקרה. זה לא מדאיג אותי. 

      תודה רבה. כיף לשמוע.

      אהבתי

  4. למה אנחנו מנסים לקחת בעלות על אנשים? הרגעים המקסימים שיש לנו איתם אינם חסרי משמעות.  אף אחד לא באמת שלנו. אנחנו פשוט נהנים מהשהות שלו איתנו.

    אהבתי

  5. ממש לא כיף לקרוא את התגובות שאת מחזירה לאנשים. את לא מעריכה את עצמך ואת אחרים באף אחת מהן. אני חייב לומר את זה, זה נורא גרוע מצידי……מצטער
    בכל זאת, כותבת מדהים.

    אהבתי

    • לא גרוע מצדך. אני עצובה וכואב לי הראש ואין לי כוח להגיב יותר מתודה. אין לי מילים או כוח. אני תמיד כותבת, שגם כשאני כותבת רק "תודה" אני מאוד מעריכה כל תגובה שמישהו כתב. זה לא מובן מאליו כל המילים האלו. העובדה שאני לא מעריכה את עצמי לא קשורה כאן, אגב. ואותם? מעריכה המון. רק חסרת חשק. זה הכל.

      אהבתי

      • אני חושב שהיא דווקא כן קשורה. אני לא יודע אם זו עובדה נכונה באופן כללי, שאת לא מעריכה את עצמך. אבל הכתיבה שלך שווה משהו, משמע גם את שווה משהו, משמע התגובות האלה כנות ונכונות ומגיע לך מילים יפות, ודברים טובים יגיעו, וישמצב שזה אחד הדברים היפים שמישהו קרא לאחרונה (מעתיק מתגובות אחרות) אני לא מבקש שתעני בהתלהבות ובאסירות תודה משגעת. תודה זה מספיק כמובן, רק קשה לי לראות את חוסר ההערכה שלך לעצמך כשתוך כדי זה משתלב גם באל אחרים. נראה שקשה לך ושיש לך תקופה די מחורבנת כבן אדם. זה קורה. תזכרי שזה קורה, ולפעמים זה נדמה כנצח עד שתקופות כאלה עוברות. אבל יש לך יופי הבחנה ביופי אצל אנשים אחרים, במניירות ומעשים קטנים. תבחיני גם בכל אלו בעצמך. במיוחד כשאומרים לך
        מאחל לך רק קסם וטוב
        ינשוףלילה

        אהבתי

כתיבת תגובה