פראמול

6:00

ההתקף הכי קשה והכי מפחיד שחוויתי בחיי

אני לא מצליחה לנשום

 

הוא חוזר

 

2:27

38.8 חום.

וידוי מרגש אם לא אקום מחר בבוקר: אני נמנעת מלהתנשק כי אני מפחדת להידבק בהרפס. בחיי שזה אולי אחד הדברים שאני יותר מפחדת מהם.

 

 


 

לנטשה יש אקדח

והוא טעון אצלה בראש

אבל היא מתפללת

שהיה טעון לה בידיים

 

 

כועסת על הכרטיס האדום שצ'יקי דרקולה האידיוט אפס לוזר הוציא למרקיזיו הקסם וכועסת שאף אחד לא צפה מראש את הנשיכה של לואיס סוארז הזבל אפס חרא קקה הזה. לא מאמינה שככה נגמר המונדיאל האחרון של פירלו וג'יג'י. מעצבן מעצבן מעצבן מה הכרטיס האדום הזה קשור עכשיו איזה שופט א פ ס. מעצבן שפירלו היה 90% מהזמן על הכדור ושאם מרקיזיו התותח סוס על לא היה מקבל כרטיס אדום על כ ל ו ם איטליה היו עולים לשמינית הגמר. הלוואי שפיפא יענישו את החלאה הזה איזה אפס יאללה קייליני יכול להיות אבא שלו. בעיקר כועסת על זה שאף אחד לא אמר כלום על מטאו דרמיאן הנסיך והתותח והשחקן המעולה הזה. אוף דיי. 

18 מחשבות על “פראמול

  1. אני מאמינה בך, את תצאי מזה. את עמוקה ונבונה ומקסימה ומדהימה וכותבת נהדר ויודעת לתאר לתפארת את הרגשות שלך. לכולם יש משברים, זה בסדר להיות עצובים, זה בסדר לרצות למות. אבל אני מאמינה בך, טמונים בך הכוחות להמלט מהבור המלאה נחשים הזו. הכל יהיה בסדר, את תראי!

    אהבתי

  2. פשש… כותבת על המונדיאל! 

    האדם באמת נראה לא מוצדק, אבל מזווית ראשונה זה נראה כאילו מרקיזיו מעיף ברכית לשחקן של אורגוואי. 

    הנה סוארס נענש… מה את אומרת על זה?

    ודווקא אומרים כמה דברים על דרמיאן, הוא הציג יכולת טובה וזה העלה את המניות שלו. אבל קשה לי לומר שהוא תותח ושחקן מעולה… יש לו עוד מרחק מזה.

    אהבתי

    • בטח שכותבת על מונדיאל! כדורגל זה חיים

      אני לא יודעת, אבל גם אם זה קרה וגם אם לא כרטיס אדום לא היה מוצדק פה כי אפשר היה לראות שהדחיפה/ברכיה או מה שלא קרה שם לא היה במטרה להכשיל את השחקן האורוגוואי. 

      מאוד שמחה שהוא נענש, אבל זה עדיין מרתיח אותי ולא צודק שמרקיזיו קיבל אדום על כזו שטות ואף אחד לא שם לב בזמן שסוארז הבן זונה הזה נשך את קייליני ואפילו כשהוא בא וניסה להוכיח השופט האפס הזה לא הקשיב. הרי זה ברור שאם הוא היה שולף לסוארז אדום כל המשחק היה משתנה, וזה מרתיח אותי ממש כי איטליה הודחו על חשבון רשלנות שטותית של השופט.

      יכול להיות שלא ראיתי הרבה משחקים שדרמיאן שיחק בהם אבל פשוט אהבתי אותו מהמשחק הראשון. אמנם אין לו הרבה אחוזי החזקת כדור אבל אני כן חולקת עליך וחושבת שאפשר להגיד עליו שהוא משהו מיוחד.

      אהבתי

כתיבת תגובה