אני ויואב

זה זה

 





 

אנחנו אוהבים פיקסיז

אנחנו לא ביחד

פיקסיז באים לארץ ואני ויואב הולכים יחד

יואב מסתכל עליי הרבה 

אני אוהבת את יואב

גנבתי היום תה מחדר המורים

 

 

ותמונה מקסימה שגיא המתוק מתוק צילם בהודו וקצת גנבתי אותה עכשיו אבל אני חייבת שתראו את היופי המהפנט הזה

 

57 מחשבות על “אני ויואב

  1. את לא יפה, את מהממת! 
    יואב נשמע לי כמו קסם, אני חושבת שהוא הכי בקטע שלך בעולם והוא פשוט מתבייש להגיד. קחי את הזמן ואת תראי שאת תזכי (:

    אהבתי

      • חחח מכירה כאלו, אבל זה לא אמור להפריע לך אני חושבת, כל אחד והייחודיות שלו.
        בכל מקרה כבר במשך זמן רב נשמע שמתפתח ביניכם משהו ואתם יכולים להיות זוג מקסים. תני לזה זמן ואני בטוחה שזה יקרה כמו שתרצי, כשיגיע הרגע והזמן המתאים 

        אהבתי

      • הכי לא מפריע לי, אני פשוט מפחדת כי פעם אחת הוא אמר לי שהוא כל כך דפוק שהוא לא מצליח להתאהב כבר, אבל אני משתדלת לא להקשיב לקולות בראש ופשוט לזרום עם זה. חוץ מזה שהוא כל כך מצחיק עם כל הבעיות האלו שלו ואני אוהבת אותו ככה. 
        הרבה אומרים לי את זה, שאנחנו יכולים להיות זוג ממש מתוק, אז אני משתדלת לחשוב חיובי! כן, לקחת את הזמן זה תמיד טוב. תודה מתוקה 

        אהבתי

    • יותר מ6 מילים:
      פיקסיז הודיעו שהם באים לארץ ביוני יחד עם סאונדגארדן!!!!!!11111 (הכניסי פה סערת רגשות/התלהבות יתר אעהההההההה) תודה תודה תודה!! הודו! תודה! 

      אהבתי

      • זה באמת כיף? אני לא יודע כי אני חדש בכל העסק הזה. חשבתי שאולי צריך לבקש רשות מהבלוגר טרם מגיבים לו או מוסיפים אותו למועדפים ומעקב. אז בינתיים אני משתדל להגיב רק אצל אלה שמגיבים אצלי (כי ברור לי שאדם שהגיב אצלי לא יגיד לי כשאגיב אצלו: "אני לא רוצה לדבר אתך! אל תכנס לפה!" "צא בחוץ!" וגו’ ) 

        אז תודה רבה על קבלת הפנים ואם אני אפילו רצוי ארשם כמנוי ברשותך. 

        ואני אוהב תמונות! גם מצלם המון בעצמי וגם אוהב להסתכל על צילומים של אחרים והתמונה הזאת מדהימה ביופיה. כמו לא אמיתית. כאילו מישהו ישב וחשב על כל גוון וגוון. יש לי מלאי של תמונות של צלמים מקצועיים במחשב. קיבלתי אותן בלימודי צילום והדמייה. יש מקומות בעולם הזה שנראים כמו גן עדן ואנשים מוכשרים שמצליחים להנציח אותם באופן מעורר קנאה. 

        אהבתי

      • זה תמיד כיף כשמגיבים לך, אבל זה הרבה יותר כיף במקרה הזה כי זה אתה! ואני ממש נהנית לקרוא אצלך אפילו כשכתבת עד עכשיו בסך הכל שני פוסטים. אתה נהדר לדעתי ואתה כותב בצורה כל כך נעימה! (בגלל זה מאוד כיף לי לקרוא אצלך וכיף לי שהגבת פה). מה פתאום צריך לבקש רשות! תגיב חופשי, זה כל היופי בישרא! 

        בשמחה! רק אל תפחד להגיב, אף אחד לא יאכל אותך! אתה בהחלט רצוי, אבל יותר קל להוסיף לקבועים. 

        גם אני מאוד אוהבת תמונות! הן מעבירות רגעים שאי אפשר להעביר במילים לפעמים. זה ממש מצחיק אותי, כי יש צלמים עם מצלמות איכותיות מפה ועד לירח עם שדרוגים שגם עם כל השכלולים האלו לא יוצאות להן תמונות כאלו אמיתיות, והוא בסך הכל צילם את התמונה עם הסמארטפון שלו, ותראה מה יצא.

        אהבתי

      • אתה רואה? גם כשאתה כותב פה תגובה אתה מעביר את המילים שלך בצורה כל כך יפה שגורמת לי לחייך! כן, באמת יש בעולם הזה מקומות שנראים כמו גן עדן ואני מתפללת שיום אחד אראה אותם בעצמי, עם העיניים שלי. אגב, את התמונות שנמצאות אצלך בפוסט אתה צילמת? הן כל כך יפות ומעבירות כל כך הרבה רוגע ושלווה! 

        (מצטערת, התגובה הראשונה הייתה ארוכה מדיי אז הייתי חייבת להמשיך בתגובה נפרדת)

        אהבתי

      • לא הייתי מעלה על דעתי שהתמונה מהודו צולמה לא במצלמה מקצועית. את שלי רכשתי בגרמניה כאשר נסענו להרים האלפים באוסטריה בחורף שעבר. והשנה, כבר כאן בקליפורניה, קניתי לה כל מיני תוספות קטנות ויקרות להפליא(!). וכן, אני צילמתי את כל מה שאני מפרסם. אני פחדן גדול מאוד מפגיעה בזוכיות יוצרים ולכן אם אי פעם אפרסם משהו שלא אני צילמתי אז אציין את זה וגם אתן לינק וגם, אם ניתן, אבקשר אישור ורשות. כמו שאת מבינה, הוירטואליה ואני לא בדיוק חברים מהפלמ"ח. אני לא ממש יודע את החוקים. 
        ותודה על כל המחמאות. אם יש משהו שאני כן אוהב בוירטואליה הרי שזאת העובדה שלא רואים אותי כשאני מסמיק! (מסמיקן סידרתי, בן דוד קירבה ראשונה של עגבנייה ממוצעת). 
        ותראי משהו: כשכתבתי את הפוסט הראשון שלי פחדתי מאוד מהתגובות שיבואו. חשבתי שאנשים יעלבו ויביעו את עלבונם בגסות רוח. ובסוף דווקא זכיתי להכיר אנשים מקסימים ומפרגנים. 

        אהבתי

      • איזה כיף זה בטח! לשכלל ככה את המצלמה היקרה שלך! האמת היא שתמיד רציתי מצלמה שיכולה לצלם את הירח בלי בעיה (או כל דבר יפה אחר), אבל אני אולי הצלמת הכי גרועה בהיסטוריה של הצלמים הגרועים, אז, לא באמת שווה לי לבזבז על מצלמה תותחית את הכסף שלי. 

        האמת היא שזה טוב, כי יש יותר מדיי אנשים שמשתמשים בתמונות של צלמים ואומנים גדולים ולא נותנים קרדיט לאמן וזה ממש חבל לדעתי. אני נגיד לא מפרסמת יחד עם הפוסטים תמונות, אבל אם יום אחד אני אעשה את זה, ללא ספק אוסיף קרדיט לאמן כי זה כל כך הרבה יותר מכובד לדעתי. 🙂
        תאמין לי שאין הרבה חוקים, רק אל תפתח חזית עם אנשים באינטרנט, אתה אף פעם לא יודע למה לצפות ומה הם יכולים לעשות, עצה שלי (שלא קשורה לכלום עכשיו אבל תקשיב לה בכל מקרה).

        אהבתי

      • חח ובכיף! אני ממש אוהבת להחמיא לאנשים, זה גורם לי להרגיש הרבה יותר שמחה! חוץ מזה שזה בסדר, כי גם אני בדיוק כזאתי, מסמיקה סדרתית. 

        כמו שאמרתי, אין לך ממה לפחד! אף אחד לא ינשך אותך, במקרה הכי גרוע תבוא איזו תגובת נאצה מפגרת שלא יודעת הרבה מהחיים שלה ושגם לה לא צריך לייחס הרבה חשיבות בכלל.

        אהבתי

כתיבת תגובה