יואב מנגן לי על פעימות הלב

יואב הכיר לי להקה נהדרת בשיעור היסטוריה ועכשיו כשאני שומעת אותם אני חושבת עליו נון-סטופ, וזה אולי הדבר השנוא עליי בעולם, להתחבר ללהקה כל כך טובה ולא להפסיק לחשוב על מישהו כשהמילים של השיר והצלילים של הגיטרה והמכות על התוף זורמים אל תוך האוזניים במין ריקוד כזה כשהתווים מרחפים סביבי באוויר. זה נוראי, באמת, אם כמה שזו הרגשה ממש מרגשת, אני פשוט שונאת אותה, כי אחר כך כשאותו הבחור שובר לי את הלב או שאני את שלו, הלהקה נהיית גרועה יותר ויותר עם כל צליל ותו שזורם לי אל תוך האוזן ופתאום נורא נורא קשה לשמוע אותם, אפילו כשפעם הם היו הלהקה הכי טובה בעולם והכי אהובה עליי, ואז ככה סתם הצלילים האלו נהיים צלילים מבוזבזים וזה קצת חבל ואפילו מעט עצוב.

 

אבל באותו הזמן זו הרגשה כל כך מתוקה כי בכל פעם שהשיר האהוב עליי-עליו מתנגן ונוזל דרך האוזניות אל תוך האוזניים שלי, כל מה שמציף אותי מבפנים זה רק אותו הבחור שהכיר לי אותם וכל מה שמרחף לי בתוך המוח הריק מזיוני שכל זה הוא, וכל מה שאני מחייכת בגללו זה הוא והכל זה הוא וזה הוא כל הזמן וזה רק הוא והוא ואוף.

 


 השיר שלי ושל יואב

 

"יש משהו ממש מרגש בלשמוע שיר בפעם הראשונה אבל הממש ראשונה ולא רק החצי ראשונה, את יודעת. זה כאילו להתרגש ממש מחדש משום דבר באמת וזה כל כך יפה שאת לא יודעת אף פעם למה לצפות כי זו הפעם הראשונה. נועה, אני אוהב פעמים ראשונות ממש." והוא מסתכל עליי והעיניים שלו החומות האלו שבגללן כל מה שאני רוצה זה לטרוף אותו נוצצות כמו מים שקרני השמש מלטפות אותם והוא כל כך מתרגש ואני מתרגשת מהחיוך שלו ומהמילים המקסימות שיוצאות לו מהפה כמו שיר קצרצר. יואב מנגן לי על פעימות הלב.

 

 

(ובלי שום קשר לפוסט, המון המון תודה על התגובות הנעימות מהפוסט הקודם. אני מעריכה את זה, באמת. תודה).

 

עריכה/16.11

אתמול הייתי במסיבה שהשכבה שלי ארגנה והיה פיצוץ כאילו באמת היה פיצוץ בחיים לא נהניתי ככה ורקדתי כמו חיה לקצב המטורף של המוזיקה העוד יותר מטורפת ושתיתי מיליוני שוטים של פידג' לא טעים וודקה זולה כמעט כמוני בטעם של אציטון ויואב כל הערב פיזז מאחורי ודאג לי כל כך וכשהייתי שיכורה הוא היה שם בשבילי ובכל הפעמים שהוא בדק אם אני נושמת ואם אני בסדר נאחזתי בו חזק כל כך כאילו הוא הדבר היחיד שמחזיק אותי חיה והוא אחז בי חזרה ולא נתן לי ליפול. "נועה אני מפחד עלייך ממש, אני דואג לך, אם את אוהבת אותי תפסיקי לשתות" והוא היה שם בשבילי, הוא באמת היה שם בשבילי. אני חושבת שלא הצלחתי שלא להתאהב בו עוד קצת ועוד קצת. יואב אני אוהבת אותך יחתיכת כלב תבין את זה כבר בוכה

 

(והתמזמזתי עם מישהו ממש בטעות, זאת אומרת, לא הייתי מפוקסת בכלל ולא ידעתי מה אני עושה, אז הוא ניצל את ההזדמנות ודחף את הלשון שלו לפה שלי וזה היה ממש מגעיל והיה לו טעם נורא של סיגריות והוא היה כזה מסטול אז פשוט ניסיתי להזיז אותו ממני אבל הוא נתלה עליי והמשיך לנסות ולנשק אותי עד שחבר אחר בא והעיף אותו ובכלל מצאתי את עצמי בבוקר במיטה של אסף עם האנגובר מטורף וכוס קפה)

47 מחשבות על “יואב מנגן לי על פעימות הלב

  1. הגורילות היו זמן רב מזכירות לי את האקס, הן עדיין מזכירות לי לפעמים. זה מציק, נכון, ובהתחלה בכלל לא יכולתי להקשיב אפילו לשניה משיר שלהם, אבל בהמשך זה הכל השתפר וחזרתי להקשיב להם כרגיל.
    זמן מרפא הכל.

    אהבתי

    • אוי דווקא הגורילות? זה נורא, בעיקר כשזו להקה באמת טובה! 
      לי נגיד מאוד מאוד קשה לשמוע את לד זפלין כי זו הייתה הלהקה האהובה על איזה בחור אחד שהיה בינינו איזה קטע והכל נגמר בצורה דיי מזעזעת ובכל פעם שאני שומעת את רוברט פלנט שר עולה לי הקול של אותו הבחור במוח ואני מרגישה ממש זוועה וזה באמת ממש נוראי כי לד זפלין הם אולי אחת הלהקות היותר אהובות עליי ביקום ואני מתחרטת על כך רגע ורגע שבילתי עם הבחור הזה וששמענו לד זפלין יחד. אוך.

      אהבתי

    • אוף אוף אוף זה פשוט מגעיל

      דיי את כזו מתוקה אפילו כשאני לא בטוחה שהוא כל כך עיוור או מפספס משהו מיוחד (אבל אני לא יכולה לשקר, השורה הזו פשוט גרמה לי להשרף משמחה מבפנים ♥) 

      אהבתי

  2. איזה פוסט מתוק (לא בקטע ילדותי בקטע של מתוק בפה) יואב זה השם האהוב עלי בכל העולם והוא נשמע כמו אחד שמחזיק אותו יפה. זאת קללה מפחידה שירים משותפים 

    אהבתי

  3. מזדהה לגמרי, תמיד מרגש לשמוע שיר בפעם הראשונה או להקה חדשה שמישהו מכיר לך אותה בלי שהכרת אותה קודם לכן.
    האמת שלא תמיד שונאים אח"כ את השירים או הלהקה שמזכירה לך מישהו או תקופה מסוימת, לפעמים זה רק גורם לך להיזכר בזה ואולי קצת לא כיף לשמוע אותם שוב אבל לאחר מכן זה נשכח ואפשר לשמוע את השיר או את הלהקה שוב. תלוי מה המצב כמובן, יש מקרים כאלו שלא נעים להיזכר בשיר מסוים בכלל אם זה קרה אחרי מקרה מסוים או אם זה קשור למישהו שאת שונאת או לא בקשר טוב.
    ואת מקסימה 

    אהבתי

    • לגמרי מרגש! זה כאילו שאתה נפתח לעולם חדש לגמרי ולא יודע למה לצפות. זו הרשה ענקית!

      כן, את צודקת, אבל זה באמת תלוי במקרה. למשל, אני חושבת שלי אישית יהיה הרבה יותר קשה לשמוע שיר מסוים אם הוא יזכיר לי בחור מאשר שיזכיר לי איזו תקופה שעברתי, כי זו בסך הכל תקופה שעוברים אבל ממש קשה לי להתגבר על בחורים שאני באמת אוהבת 

      את מקסימה אפילו יותר 

      אהבתי

      • צודקת לגמרי ואני מזדהה איתך כ"כ. תמיד יש שירים מסוימים שמזכירים לך מישהו שאהבת פעם וקצת עצוב להיזכר בשיר ובאותו בחור גם כן.
        חוץ מזה, כשמכירים לך שיר או להקה כלשהי ואת ישר אוהבת אותו/אותה יש פתאום חיבור טוב יותר עם אותו בן אדם שהכיר לך אותם, שזה די מיוחד וכיף שיש לכם עוד דבר במשותף, ואם זה מישהו שאת אוהבת או מחבבת אז בכלל זה מביא משמעות גדולה יותר ללהקה ולמשמעות השירים, ודי גורם לך לאהוב את אותו בן אדם עוד יותר חח, מניסיון. 
        שבת שלום וסופשבוע נפלא! 

        אהבתי

      • כן! באותו היום שיואב הכיר לי את השיר העיפו אותנו משיעור מוזיקה, אז נרדמנו בדשא בבית הספר. הוא התעורר רגע לפני והעיר אותי, אמר לי ששמע את השיר הזה וסיפר לי עליו ועל איך זה מרגיש לשמוע שיר בפעם הראשונה. לא יכולתי שלא להסכים איתו יותר . בשיעור היסטוריה הוא ממש הכיר לי את הלהקה הזו וחיפשנו כל מני להקות עם שמות מצחיקים וממש היתה לנו שיחה מדהימה מלאה בצחוק והשיר הזה כאילו חיבר בינינו. זו הרגשה מדהימה, עכשיו רק שהכל ילך כמו שצריך והכל יהיה בסדר 
        שבת נהדרת וסופש מושלם!

        אהבתי

  4. יואו, איזה באסה זה כשמישהו מכיר לך איזה שיר/להקה אדירה ובכל פעם שאת שומעת את זה את נזכרת בו? ואז כשיוצא מצב שאתה מסתכסכים או מפסיקים לדבר, את מפסיקה לשמוע פאקינג להקה בגללו.

    אהבתי

      • אומייגאד, איזה feels הולכים פה…
        ולחשוב שלקח לי 3 שנים לחזור לשמוע מטאליקה (קליף בארטון ♥) בגלל איזה פישר אחד שלא שווה כלום ועדיין זה לא קל לי. בן אלף זונות… שייפול עליו ארון שרתים.

        אהבתי

      • כן, כל כך הרבה רגשים 
        אוי, זה הכי נורא! לי לקחו כמה חודשים עד שהצלחתי לשמוע חצי שיר של לד זפלין שוב בלי להקיא בתוך הפה שלי אבל כשהשיר הגיע לאמצע עצרתי אותו ודי רציתי למות ואז עברו להם עוד כמה חודשים ובום, התחשק לי לנסות שוב. ואז שוב הקאתי קצת, אבל זה היה ממש קצת ופתאום הכל קצת הסתדר, אפילו כשזה כל כך כל כךךךךךך קשה וזו חוויה נוראית נוראית 

        אל תתני לפישרים מכוערים לגרום לך להפסיק לשמוע להקות שאת אוהבת! (ועוד מטאליקה!). אמן. 

        אהבתי

      • חח תודה! רציתי כינוי מקורי אז בחרתי בשילוב של שתי שפות תכנות. יש כינוי שמאוד רציתי (מהגלגול הקודם שלי בישרא) אבל ייקח זמן עד שאהיה מוכנה לו.
        אבל פלויד ורוד זה מקורי, חייבת להודות, בעיקר כשזאת הלהקה האהובה עלי!

        אהבתי

  5. גרוע יותר מהרוק הנאצי מסביב, אבל היי.. על טעם ועל ריח.

    בעקבות הפוסט הקודם שלך, אנשים משתנים, חיים ומתים בו זמנית (פיזית ונפשית), לא משנה כמה משהו נראה בילתי אפשרי את בן אדם, במילים אחרות נולדת כדי לסבול ולשרוד (בני אדם לעולם לא יהיו מסופקים, הסוד הוא להנמיך ציפיות ולהגיע לאיזון).

    את רק בת 16 (אם אני מאמין לבלוג), במשך תקופת החיים שלך תכירי יותר מידי אנשים, חלק גדול מהם לא ישאר בחייך ולא משנה כמה תנסי לשמר אותם. לכל אחד יש את הסיפור שלו, והחיים לפעמים אוהבים לסבך את הכל בלי קשר לכלום.

    עצה מציאותית, תלמדי להתמודד ולשכנע את עצמך שהאפשרויות אין סופיות (מה שטכנית נכון), אם תבכי על כל קשר אבוד יהיו לך חיים ממורמרים למדי.

    אהבתי

    • רוק נאצי? איפה יש פה רוק נאצי?

      אני ממש שונאת שאומרים לי שאני "רק בת 16 בלה בלה בלה" אפילו כשאני כן בת 16. וזה ברור שאני אכיר עוד מלאנתלפים ושהחלק הגדול מהם ילך, אבל אני ממש לא בוכה על כל קשר שנחתך לי, ממש לא. ונכון, במבט קטן על הפוסט אני נשמעת אובר דרמתית אבל זה פשוט כי היא היתה הכל בשבילי, היא באמת היתה הכל. היא היתה החברה היחידה שיכולתי לסמוך עליה, ואז היא הלכה, וזהו. אני לא בוכה על כל קשר שלי כי בדרך כלל אני לא שמה זין ומי שרוצה ללכת שילך.

      אהבתי

      • שיואו אבל אני צריכה שתסביר את עצמך בקשר לכל הרוק הנאצי שאמרת שהולך כאן, זאת אומרת, אם אתה מתכוון לרשימה של המוזיקה פה בבלוג היא רק חצי עדכנית, כאילו, זו כן המוזיקה שאני שומעת אבל אני שומעת עוד כל כך הרבה סוגים אחרים ומהממים של מוזיקה 

        אהבתי

      • אמנם את רק בת 16 אבל זה לא משנה את העובדה שאת אחד הבלוגרים שאני הכי אוהבת לקרוא. לרוב אני לא יודעת מה להגיב אבל זה כל היופי בעיני:)

        אהבתי

      • אין, פשוט אין, תגובה כזו עושה לי את כל היום 
        באמת שזה לא משנה לי אם את מגיבה או לא, כל עוד את קוראת כאן ונהנית זה מה שבאמת חשוב לי. תודה רבה לך, את מקסימה ותחזרי לבקר לפעמים 

        אהבתי

      • למי אכפת מה אני או את חושבים?, הטענה של הגיל היתה בעקבות ניסיון אישי שרק יגדל, אבל בתכלס?, המוח שלך נחות משלי, חד וחלק. המוח מתבגר לתוך גילאי ה20+, ההגיון והיכולת שלך לאינטלקטואליזציה גבוהה נמוכה מזו של אדם מבוגר. להוסיף ברגעים אלו "יש אנשים מבוגרים טיפשים וצעירים חכמים" בהחלט תקין, כל אדם והאופי האישי שלו שמאפשר לשפוט בצורה יעילה ולהמעיט רגשות כדי לפתור את הבעיה בצורה יעילה ככל האפשר.

        המילה יעיל חוזרת על עצמה פעם אחר פעם, לא משנה מה מעצבן אותך, או כמה את רוצה משהו, ככה המוח האנושי עובד. ללא התערבות רגשית אנחנו פחות אנושיים אבל בהחלט יעילים יותר (די סתירה עצמית בכל הקשור לקיום אנושי).

        אהבתי

      • א. יש לנו על מה לדבר רק אם יש לך אייקיו וניסיון גבוהים משלי (בילתי אפשרי, וכן, אני מעז לטעון דבר כל כך מטורף ולא הוגן כי אני יודע משהו שאת לא, זה הרגע שבו כל העולם יוצא עלי כאילו קראתי לעצמי אלוהים, גם זה טבעי).

        ב אני יודע מראש שפוסטים אמורים להיות דרמטיים וקיצוניים יותר ממה שהם באמת, אבל אני עדיין מוכרח להגיב בהתאם לפוסט. שיהיה ברור שאני יודע שהחיים שלך עלולים להיות שונים מאוד ממה שהפוסט עצמו מראה לנו.

        ג. כל ניסוח בתגובות שלי אף פעם לא יהיה מספיק מדויק כדי להעביר את המידע בצורה יעילה, זאת משום שכל אדם מבין משהו אחר.

        התכוונתי שיש את המוזיקה שלך ואז יש רוק נאצי, לא טענתי שאת שומעת רוק נאצי אלא שזה כמעט גרוע כמו..

        אהבתי

      • נ.ב.

        למרות הניסוח (כפי שכבר הבהרתי מקודם), אני לא טוען שאת טיפשה, אני טוען שבעקבות הנושא הנוכחי היתה לי זכות מלאה לשפוט אותך ולהסביר לך משהו דרך התייחסות גילאים. זה גם אומר שאני לא חכם יותר ממך, אני אטען שכן אבל מאחר ואנו לא מכירים מה שאני חושב לא באמת משנה את המציאות. וזה בדיוק העניין של כל השיחה הזו, אני אמרתי את המובן מאליו, את תלמדי את המובן מאליו באופן אישי בחייך, אם לא עכשיו אז בעוד כמה שנים זה לא באמת משנה. אנחנו חלק קטן מהכוכב הזה, אנחנו לא באמת שולטעם בשום דבר ולא מעט בני האדם על הכוכב תמיד מתחילים ומסיימים עם אותו ההגיון והניסיון.

        אהבתי

      • נשמע שאתה מעט כועס. תנוח, הכל בסדר 

        אני בטוחה במאה אחוזים שהמוח שלי נחות יותר משלך, אני מודעת להפרש הגילאים שיש בינינו ואני יודעת שיש לי המון זמן בשביל שהמוח שלי יתבגר עוד. 

        א. אתה צודק, אתה באמת צודק. ובטח שאתה יודע דברים שאני לא, אתה עברת דברים בעוד שאני באמת רק בתחילת חיי, אני יודעת, אני מודעת לעובדה הזו וזה בסדר גמור בעיניי, אני ממש לא טוענת שאתה קורא לעצמך אלוהים, כי זה לא באמת נכון, כל מה שאתה אומר כאן נכון במיליוני אחוזים ולא חידשת לי שום דבר. הכל בסדר.

        ב. החיים שלי שונים מאוד לפעמים מאיך שאני נשמעת כאן בפוסטים וזה קרה לי המון פעמים שאנשים בישרא בלוג חשבו שאני בכלל מישהי אחרת ולא בן אדם קולי כמו שאני. 

        ג. זה בסדר גמור. רוק נאצי נשמע לי ממש מוזר ואם כבר נאצים, גרמנית זו שפה ממש מפחידה. תשמע את רמשטיין ואז תבין מה קורה שם.

        אהבתי

      • (גאד כמה רווחים זה מזעזע)

        אני לא אשקר, לרגע כן חשבתי שאתה מעז לקרוא לי טיפשה (זאת אומרת, מה כבר יש פה להעיז? תכתוב מה שאתה רוצה), אבל כן הבנתי למה אתה מתכוון תוך כמה רגעים. אני לא חושבת שיש לאף אחד את הזכות לשפוט אותי מבלי שהכיר אותי לפני, אבל אני מבינה אותך ומבינה למה כן שפטת. יכול להיות שאתה כן יותר חכם ממני (אני בטוחה), הרבה אנשים הם יותר חכמים ממני, זה מובן מאליו. בכל מקרה, תודה רבה ושיהיה המשך יום נעים 

        אהבתי

  6. אני ממש אוהבת אותך, שתדעי. אני חושבת שאת בנאדם אמיתי ומקסים, ושירבו אנשים כמוך.
    אני רוצה להתייחס דווקא לפוסט הקודם: לא מזמן, אני ועוד חברה רבנו עם החברה הכי טובה שלנו (היינו מן שלישייה כזו, החברות הכי הכי טובות), ריב ממש רציני ולא דיברנו איתה די הרבה זמן. השלמנו איתה לפני כמה ימים, אבל זה היה ריב כל-כך רציני וכל הצדדים נפגעו בצורה דרסטית, ככה שהקשר איתה ממש לא חזר לקדמותו. אז אני יכולה לומר לך בוודאות שזה קשה, וזה גם יהיה קשה, כי לאבד את החברה הכי טובה שלך בבום זה ממש כואב, במיוחד אחרי שעברתן דברים כל-כך משמעותיים ביחד. אז את מסתכלת על תמונות שלכן ביחד, מחוייכות והכל, וקצת מתגעגעת… אבל גם אם לא תחזרו להיות חברות, אני בטוחה שתמצאי בעתיד מישהי אחרת שתמלא את התפקיד שלה, ואולי אפילו טובה יותר.
    את לא לבד, בקיצור

    אהבתי

    • וואו, תודה! אני לא בטוחה שהמילה תודה מספיקה כאן אפילו, אבל וואו, באמת! לשמוע דברים כאלה זה אף פעם לא מובן מאליו ופשוט העלת לי חיוך ענק על הפנים. תודה רבה לך 
      אני מצטערת לשמוע, זה עצוב לשמוע על ריבים עם החברות הכי טובות, אבל מצד שני, אי אפשר למנוע את זה, לא? לא משנה כמה חברות טובות אתן אחת של השניה, זה בלתי נמנע.

      אהבתי

      • (עברתי את כמות התווים המוגבלת שיט כוסאומו)
        עכשיו, אני לא בטוחה באמת מה קרה בין שתינו. כאילו, אני יודעת למה הקשר התנתק ואני מבינה את הצעד שעשיתי ואני יודעת שהצעד הזה הוא נכון ושאני שמחה שעשיתי אותו, אבל לא באמת היה איזשהוא ריב, זאת אומרת, אף אחת מאיתנו לא דיברה על לעשות את הצעד הזה, הוא פשוט קרה, ידעתי שהוא צריך היה לקרות. והכי נורא היה הבום הזה, איך שהקשר התנתק ככה פתאום ובום ענק מכה אותך. אבל זה קורה, אין מה לעשות וכמו שכבר אמרתי, זה בלתי נמנע. אני מאוד מתגעגעת אל הצחוקים שלנו, אבל שוב, מצד שני, אני יודעת כמה שמערכת היחסים בינינו היתה לא בריאה ולא נכונה אף פעם, תמיד הרגשתי כמו הכלבה שלה. אבל אין מה לעשות, מה שקרה היה צריך לקרות לדעתי. ואני אף פעם לא לבד, אם כמה שזה נשמע דוחה ומתנשא, אני פשוט לא לבד, תמיד יש לי על מי להישען, אני לא דואגת. ושוב, תודה רבה לך 

        אהבתי

  7. אוי אני אוהבת את השיר הזה ממש
    וואי אני מקווה שזה לא יקרה לי עם שיר או להקה שאני אוהבת
    זה באמת עצוב

    אבל זה סיפור נורא יפה (הפסקה שבסוף)

    אהבתי

כתיבת תגובה