30

30 בריכות. אני גמורה מעייפות, אבל היה שווה את זה. שקט ורגוע והרבה ספורט, מצוין.

עוד קילו 800 והורדתי עשרה קילו בשלושה חודשים. אחלה בחלה.

 

20 מחשבות על “30

      • כן זה נחמד שיש זמן לחשוב והכל …
        אבל לאדעת, הדלק שלי זה מוזיקה : )
        לא יכולה לעשות ספורט בלי זה, זה משגע ><
        אבל איך אומרים, על טעם וריח אין מה להתווכח 

        אהבתי

      • זה מאוד מרגיע אותי, אני פשוט חושבת, זה הכל. גם לא היו הרבה ילדים מעצבנים שיפריעו, ככה שהיה נחמד ביותר. ובאמת שעל טעם וריח אין מה להתווכח:)

        אהבתי

      • אחח יש בזה משהו … לחשוב …
        אצלי באמת שהשילוב הזה של מוזיקה וסופרט עושה לי אטרף ומביאה אותי לקצה, וזה עושה את ההרגשה הכי טובה בעולם : )
        ומה נשמע איתך ? יש עוד חדש ?
        ותהני מהחופש כמה שרק אפשר !!! 

        אהבתי

      • חוץ מזה זה לא כזה נורא כי יש אחלה מוזיקה בבריכה, אז הכל בסדר. איתי הכל בסדר, משתפר אפילו! מתכננת לקנות גיבסון עוד כמה חודשים ואם לא עוד כמה חודשים אז בכיתה י’-יא’ כזה. העיקר שהגיבסון יהיה שלי! ממשיכה לרדת במשקל ואני מתה על זה. ואיך איתך? שנים שלא דיברנו! ותהני גם את! תנצלי את החופש כמה שיותר

        אהבתי

      • חחחחחחחחחח אני מתארת לעצמי את כל הזקיינלך מקפצים להם לפי הקצב ><
        חחח סתם סתם ><
        יא גיבסון זה אדיר !@#
        כל הכבוד !!!
        אבל אני מקווה שאך ורק בדרך בריאה כן ? |חשדניסט|

        אני בדיוק סיימתי היום את הבגרות הכי מלחיצה של השנה – בהיסטוריה,
        ונשארו רק עוד שתיים !
        עוד מעט טסט וההתרגשות בשיאה,
        חוצמזה ממשיכה לנגן ולטחון תסקס’ בלי סוף : )
        (חחחחחחחחחח אני יודעת מה את חושבת יא סוטה >< )
        אחחח עוד מעט הפסטיבל ג’אז באילת, וזה בערך יהיה השיא של החופש 

        אחחח באמת כיף לדבר איתך סופסוף 

        אהבתי

      • חחחחחחחחחחחחחחחחחחח וואי האמת שכן חחחחחחח אני אוהבת אנשים זקנים שמחים. גיבסון זה אגדי! והגיבסון ה<a target=_blank href="זוhttp://images.gibson.com/Files/20b17b4b-a49a-4567-bd13-f55bbbaf7850.jpg">זו</a> תהיה שלי מתישהו *צחוק מרושע*. ותודה רבה! וברור שבדרך בריאה! עם דיאטנית ועם אמא והכל, ממש כיף:).
        וואי אני אוהבת היסטוריה! מקווה שהלך לך ממש טוב!:) ויאללה כנסי בשתיי הבגרויות המסכנות האלה, קטן עלייך!. וואי טסט, מגניב רצח, תזהרי לא לדפוק את האוטו♥ חחחחחחחחחחחחח דיי זה באמת נשמע סוטה מה את רוצה): אבל אני שמחה שאת ממש נהנית! ועשית לי חשק לסוע לפסטיגל הג’אז הזה! תמשיכי להינות בחופש! והכי כיף לדבר איתך♥

        אהבתי

      • וואי הגיבסון הזו נראית פשוט סוף הדרך,
        והאמת, אני בטוחה שהיא גם נשמעת טוב כמו שהיא נראית 😉
        שמחה שאת הולכת על גיבסון ולא מתפשרת על איזה אפיפון ><

        כיף לשמוע שהולך לך טוב ושזה בריא 
        חחחחחחח וואי עכשיו אני רואה שעוד מעט עשר קילו !
        איזה אדירה !!! יא מלכה !!! כל הכבוד לך !@#$%^&*

        בקשר להיסטוריה, נראלי שכל האהבה שלך תתנפץ בתיכון.
        זה פשוט מקצוע נוראי, סורי ><
        אבל אם לא, וואלה, את הולכת להינות בטירוף 

        חחחח האמת שכבר דפקתי ת’אוטו חחחחחחחחחח :
        שלוש פעמים ><
        נו מה את רוצה, נשים ונהיגה זה לא הולך טוב ביחד …

        יא מדהימה אחת 

        אהבתי

      • חחחחחחח גיבסון תמיד נשמעת הכי טוב! גיבסון גיבסון גיבסון♥
        חשבתי לקנות סטרטוקאסטר או טלקאסטר אבל גיבסון הרבה הרבה יותר טובה משתי אלה. אז זה אחלה:). חחחחח רק בדרך בריאה! ותודה רבה רבה:).
        האמת שאני ממש אוהבת היסטוריה, אז אני לא יודעת אם האהבה שלי תתנפץ, אולי אני אמשיך לאהוב את זה. חחחחחחחחחח זה בסדר, גם כשלי יהיה אוטו אני אדפוק אותו בהזדמנות הראשונה, אל תרגישי רע עם זה. את מדהימה יותר♥

        אהבתי

      • יא, הלוואי עליי גיבסון, זה פאקינג שווה כל שקל !
        אני מאוד מאוד מקווה בשבילך שתמשיכי לאהוב היסטוריה,
        זה יעשה לך פשוט חיים יפים 
        חחחחחחח דפקתי בינתיים רק ת’אוטו של המורה ><
        נראלי שאם היה לי אוטו הייתי מרשה לעצמי לדפוק אותו ?
        מפתאום, אני פרסית !

        אהבתי

כתיבת תגובה